Singurul CIMITIR administrat de CONSILIUL LOCAL este doar cel din FILIAȘI. Cimitirele din SATELE subordonate sunt lăsate de izbeliște!...

Orașul Filiași are și un Regulament de organizare și funcționare a cimitirelor aparținând domeniului public al orașului și aflate în administrarea Consiliului Local, conform HCLF nr.26/2017.
Cimitirele aflate în administrarea Consiliului Local al orașului Filiași sunt, de fapt, unul singur.
Singurul cimitir din orașul Filiași.
Cimitirele din satele componente ale Filiașiului nu fac parte, se pare, din spațiul administrativ al orașului Filiași...

În rest, e bine de știut, pentru organizarea și funcționarea cimitirului este nevoie de un Registru Anual de programare a înmormântărilor, Registrul de morminte, Registrul de morminte - monumente funerare cu valoare istorică, arhitecturală sau monumentală și registrul de morminte ale eroilor și personalităților istorice, politice, culturale sau cu alte merite deosebite de importanță națională sau locală.
Mai există și un Index Anual al decedaților, un Dosar anual de evidență a decedaților fără aparținători, Registrul cu evidența cererilor de atribuire a locurilor de înhumare, Registrul Anual de evidență a contractelor de concesiune și Registrul cu evidența sesizărilor și reclamațiilor cetățenilor.

Locurile de înhumare au suprafața standard de 4,5 mp (1,5 x 3,0 m) ce include și intervalul necesar servituții de 15 cm pe fiecare dintre laturi.
Cimitirul este deschis accesului zilnic între orele 8-20 în perioada 1 aprilie - 15 noiembrie, și între orele 8-17 între 16 noiembrie și 31 martie.
Operatorul de transport este obligat să aibă în timpul transportului decedatului și ”Certificatul de îmbălsămare” completat, semnat și parafat în original, în conformitate cu prevederile H.G. nr. 741/2016 pentru aprobarea Normelor tehnice și sanitare privind funerare, înhumarea, incinerarea, transportul, deshumarea și reînhumarea cadavrelor umane, cimitirele, crematoriile umane, precum și criteriile profesionale pe care trebuie să le îndeplinească prestatorii de servicii funerare și nivelului fondului de garantare.
Locurile de înhumare se pot concesiona pe o durată de 7 ani, 15 ani și 20 de ani, unei familii (soțul, soția și copiii minori) atribuindu-se un singur loc de înhumare.

Regulament de organizare și funcționare a cimitirelor aparținând domeniului public al orașului și aflate în administrarea Consiliului Local, conform HCLF nr.26/2017.

Postări populare de pe acest blog

BÂLTA, satul care la sfârșitul secolului 19 a avut 222 de familii și 760 de suflete. Școala era frecventată de 38 de băieți și 44 de fete...

Născut la FRATOȘTIȚA, muzica lui a ajuns pe coloana sonoră la două dintre CELE MAI VIZIONATE FILME ROMÂNEȘTI... VIDEO