Ion Dumbrava in lupta pentru primaria Filiasiului

Preşedintele PNL Dolj, Mihai Voicu, a anunţat în cadrul unei conferinţe de presă ce s-a desfăşurat astăzi că s-a decis desemnarea candidatului la primăria oraşului Filiaşi, în persoana lui Ion Dumbravă, spune www.oltenasul.ro
“ Facem publică o decizie pe care PNL a luat-o de mai mult tim, respectiv participarea domnului Ion Dumbravă la alegerile locale pentru funcţia de primar a oraşului Filiaşi”, a declarat Voicu.  
Alegerea candidatului s-a hotărât în urmă unui sondaj de opinie care a avut ca rezultat, după spusele liberalilor, în procent de 60%, numele lui Ion Dumbravă.
“Sunt nu mai mult decât onorat pentru faptul că am fost ales candidat de către locuitorii oraşului Filiaşi şi cei ai satelor arondate. Acolo a avut loc un sondaj care a cuprins câteva sute de subiecţi. Rezultatul a fost aproape de 60% în favoarea candidaturii mele la Primăria oraşului Filiaşi. Din respect pentru oamenii de acolo le mulţumesc pentru încrederea pe care mi-au acordat-o, eu fiind deja desemnat ca şi candidat pentru oraşul Filiaşi. Promit să nu-i dezamăgesc pe alegători. Contracandidaţii noştrii sunt destul de puternici dar eu am mai fost primar al oraşului Filiaşi în perioada 1996-2000, am câştigat alegerile ca şi membru al PNL. Sper ca la alegerile care urmează peste câteva luni cetăţenii să vadă că nu I-am dezamăgit. Am fost obligat să candidez pentru această funcţie pentru că eu le-am arătat locuitorilor oraşului Filiaşi, atunci când era un buget auster, că am reuşit să fac lucruri frumoase pentru comunitatea mea. Lucrul cel mai important pentru mine, obligaţia pe care o am pentru generaţiile care vin, este să creez locuri de muncă. Cred că sunt pregătit atât politic cât şi profesional pentru a fi ales primar în oraşul Filiaşi, mai ales că şi atunci când merg pe stradă mi se cere acest lucru”, a menţionat Dumbravă.

Postări populare de pe acest blog

BÂLTA, satul care la sfârșitul secolului 19 a avut 222 de familii și 760 de suflete. Școala era frecventată de 38 de băieți și 44 de fete...

Născut la FRATOȘTIȚA, muzica lui a ajuns pe coloana sonoră la două dintre CELE MAI VIZIONATE FILME ROMÂNEȘTI... VIDEO